Ing. Michal Kalabus

Bakalářská práce

Politický marketing

Political Marketing
Anotace:
Hlavním cílem práce je porovnání nákladů a způsobů vedení volebních kampaní do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky a analýza jejich účinnosti u tří vybraných politických stran. V praktické části jsou zjištěny náklady na politickou propagaci z transparentních účtů či z materiálů, které strany poskytly.
Abstract:
The main goal of this work is to compare the costs and the methods of election campaigns in the Chamber of Deputies of the Czech Republic and analysis of their efficiency in three selected political parties. In the practical part are detected costs of political promotion of transparent accounts, or from materials provided by political parties.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Dr. Lenka Kinclová
  • Oponent: JUDr. Mária Sumková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS