Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže – Bc. Kamila Schwarzová
Bc. Kamila Schwarzová
Bakalářská práce
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
ADVERTISING ACT AND UNFAIR COMPETITION LAW
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže je rozdělena do tří základních kapitol. První z nich je zaměřena na oblast reklamy. Druhá kapitola se od regulace reklamy přesouvá k úpravě nekalé soutěže podle obchodního zákoníku. Poslední kapitola je věnována prostředkům realizace práva v oblasti reklamy a nekalé soutěže.Abstract:
This bachelor diploma paper written on the theme Law of advertising regulation and unfair competition rules is divided into three basic chapters. The first one is focused on advertising segment. The second chapter moves the attention from advertising regulation to unfair competition frame according to the Commercial Law (law no. 513/1991 of the Collection of Laws). The last chapter informs about tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kq1ud/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace klamavé reklamy
Kateřina Kysučanová -
Regulace reklamy na internetu
Renáta Švarcová -
Regulace reklamy
Simona Meňhartová -
Regulace klamavé reklamy
Kamila Konárková -
K srovnání obecné a konkrétní regulace reklamy
Petr Otrusina