Specifika komunikace s mentálně postiženým dítětem – Veronika KŮROVÁ
Veronika KŮROVÁ
Bachelor's thesis
Specifika komunikace s mentálně postiženým dítětem
Specifics of communication in children with mental disabilities
Anotácia:
Přehledová bakalářská práce se zabývá specifiky komunikace dětí s mentálním postižením. Cílem přehledové bakalářské práce je sumarizovat dohledané poznatky o dětech s mentálním postižením, jejich komunikačních bariérách a překážkách v ošetřovatelské praxi. Práce je rozdělena do dvou dílčích cílů. Prvním dílčím cílem bylo předložit poznatky o všeobecných odlišnostech dětí s mentálním postižením, odlišnostech …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of specifis of communicaton in children with mental disabilities . The aim of the bachelor thesis is to sumarize findings about children with mental disabilities, their communication barriers and barriers in nursing practice. The thesis is divided into two sub-objectives. The first goal was to present findings aboout differences of children with mental disabilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŮROVÁ, Veronika. Specifika komunikace s mentálně postiženým dítětem. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPalacký University Olomouc
Faculty of Health SciencesBachelor programme / odbor:
Pediatric Nursing / Paediatric Nursing
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza procesu vyrovnávání se rodičů s narozením dítěte s mentálním postižením
Soňa Svobodová -
Životní dráhy dětí s mentálním postižením s nařízenou ústavní výchovou
Jana Schreierová -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Život rodiny s dítětem s mentálním postižením a možné role sociální práce s touto cílovou skupinou
Simona KONIAROVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vztahy uvnitř rodiny s dítětem s mentálním postižením: Vliv na rozhodování sourozenců o jejich kariéře
Tereza HORVÁTOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva