Bc. Jan Prskavec

Bachelor's thesis

Správa procesů service desk

Service desk processes management
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá správou procesů service desk. V této práci jsou popsány podle odborné literatury procesy, které by měly probíhat na každém service desku. Procesy Správa incidentu a Plnění požadavku jsou popsány podrobněji než ostatní procesy. Praktická část bakalářské práce se zabývá procesy, které probíhají na service desku společnosti Johnson Controls Autobaterie spol. s r.o. a návrhy …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the Process Management of Service desk. The processes in this thesis, which should run on each service desk, are described according to the expert literature. The Incident management and the Request fulfilment processes are described more in detail than other processes. The practical part of the thesis deals with the processes that are carried out by the Service desk …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2014
  • Supervisor: Ing. David Kubát

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Prskavec, Jan. Správa procesů service desk. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN