Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku – Adéla Machová
Adéla Machová
Bachelor's thesis
Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Optimalization of the marketing mix tools in the select company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá společností Answear.com SA, která na českém trhu provozuje e-shop s módou Answear.cz, jehož stávající nástroje marketingového mixu jsou v této práci analyzovány. Jednotlivé nástroje marketingového mixu jsou následně zhodnoceny a jsou vyhotoveny návrhy a doporučení na jejich efektivnější využití. Tyto návrhy a doporučení vychází z důkladné analýzy sekundárních a primárních …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with Answear.com SA, a company that operates Answear.cz, a fashion e-shop on the Czech market, whose existing marketing mix tools are analysed in this thesis. The individual marketing mix tools are then evaluated and suggestions and recommendations for their more effective use are made. These suggestions and recommendations are based on a thorough analysis of secondary and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Reader: Arnošt Traxler, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHOVÁ, Adéla. \textit{Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n9nmbd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights