Dominik HERZINA

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako nástroj pro branding

Social networks as a tool for branding
Abstract:
Sociální sítě změnily svět marketingu a dnes představují jeden z nástrojů pro branding. Výjimkou není ani společnost ELTON hodinářská, a.s., výrobce hodinek značky PRIM. Proto je cílem bakalářské práce vyhodnotit klíčové ukazatele využívání sociální sítě Instagram jako nástroje užití sociální sítě Instagram pro branding značky hodinek PRIM a na základě výsledků zjištěných závislostí, rozdílů v klíčových …more
Abstract:
Social media have revolutionized the world of marketing and today represent one of the tools for branding. ELTON hodinářská, a.s., a watch manufacturer of the PRIM brand, is no exception. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to evaluate the key indicators of using the Instagram social network as a tool for branding of the PRIM watch brand and based on the results of identified dependencies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HERZINA, Dominik. Sociální sítě jako nástroj pro branding. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management