Dominik HERZINA
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nástroj pro branding
Social networks as a tool for branding
Abstract:
Sociální sítě změnily svět marketingu a dnes představují jeden z nástrojů pro branding. Výjimkou není ani společnost ELTON hodinářská, a.s., výrobce hodinek značky PRIM. Proto je cílem bakalářské práce vyhodnotit klíčové ukazatele využívání sociální sítě Instagram jako nástroje užití sociální sítě Instagram pro branding značky hodinek PRIM a na základě výsledků zjištěných závislostí, rozdílů v klíčových …moreAbstract:
Social media have revolutionized the world of marketing and today represent one of the tools for branding. ELTON hodinářská, a.s., a watch manufacturer of the PRIM brand, is no exception. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to evaluate the key indicators of using the Instagram social network as a tool for branding of the PRIM watch brand and based on the results of identified dependencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERZINA, Dominik. \textit{Sociální sítě jako nástroj pro branding}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n9pltq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HERZINA, Dominik. Sociální sítě jako nástroj pro branding. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Elina Stocker -
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Albert Kašpar -
Zákaznická zkušenost
Tereza Lukůvková -
Zákaznická zkušenost ve vybrané společnosti XY.
Petra Koucká -
Zákaznická oddělení v praxi podniků
Kristýna Klejnová -
Zákaznická logistika
Tomáš Nešpor -
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
Adéla Ráčková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó