Nestandartní formy práce - příklad Green Ways s.r.o. – Mgr. Irena Lištiaková
Mgr. Irena Lištiaková
Bakalářská práce
Nestandartní formy práce - příklad Green Ways s.r.o.
Non-standard forms of work - Green Ways s.r.o. as an example
Anotace:
Cílem práce je reflexe proměn povahy práce v postmoderní době v souvislosti s rozšiřováním jejích nestandardních forem. Diplomantka zpracovává téma s ohledem na genderovanost trhu práce v České republice. Na konkrétním příkladu pracovníků a pracovnic firmy Green ways s. r. o. (GW) rozebírá diplomantka rizika a benefity těchto nestandardních forem. Analýza vychází ze základního zjištění, že v prodeji …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to reflex changes in the nature of work in the postmodern time. This issue is analyzed in relation to non-standard forms of work. The student considers genderization of the labor market in the Czech Republic. The organization Green ways s.r.o. (GW) serves as an example of non-standard forms of work. The analysis is based on the fact that sellers of the GW products are …víceKlíčová slova
Klíčová slova síťový marketing genderové aspekty trhu práce diskriminace flexibilizace prekerizace harmonizace neoliberální guvernmentalita Key Words Network marketing gendered labor work discrimination flexible working arrangements harmonization of work and family life neoliberal guvernmentalism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hpso9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2014
- Vedoucí: Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Šindlář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Genderová studia
Práce na příbuzné téma
-
Work-life balance na úrovni veřejné správy
Veronika Křížová -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing strategies and their use
Elena Babaian