Viktor Dupač

Bachelor's thesis

Geomarketing

Geomarketing
Abstract:
V této bakalářské práci se zaměřuji na geomarketing. Pomocí ankety mezi náhodně vybranými vysokými školami a společnostmi zjišťuji, jak využívají, nevyužívají geomarketing, případně jsou-li informace ochotny vůbec sdílet. Dále uvádím využití geomarketingu na modelových situacích, kde představuji situace, za kterých je možné využít geomarketing vlastními silami nebo outsorcingem. U modelových situací …more
Abstract:
In this thesis, I focus on geomarketing. Im using a survey with some randomly selected universities and companies, finding how they use or do not use geomarketing in practice, or if such information are willing to share. My model situations representing cases in which it is possible to use geomarketing by own resources or by outsourcing. Using the model situations also defines the benefits of geomarketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Pavel Pokorný
  • Reader: Iva Krejčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45269