Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek – Bc. Michael Tichý
Bc. Michael Tichý
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek
The effect of social networks on web traffic
Anotace:
Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení práce se sociálními sítěmi za účelem zvýšení návštěvnosti webu vozp.cz. Prostředkem k naplnění cíle je analýza současného stavu podílu sociálních sítí na návštěvnosti webových stránek. V teoretické části bude představena problematika online marketingu s důrazem na sociální sítě. V praktické části budou analyzována empirická data vozp.cz z nástroje Google …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose recommendations for improving the work with social networks in order to increase the traffic to vozp.cz. The means to achieve this goal is the analysis of the current state of the share of social networks in the website traffic. In the theoretical part the issues of online marketing with emphasis on social networks will be presented. In the practical part, empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/e8gt6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dáša Purgerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Digitální business / Digitální business
Práce na příbuzné téma
-
Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy
Vojtěch Solnický -
Rozpoznání robotické návštěvnosti na webu a určení socio-demografických parametrů lidských uživatelů
David Končák -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý