Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek – Bc. Michael Tichý
Bc. Michael Tichý
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek
The effect of social networks on web traffic
Abstract:
Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení práce se sociálními sítěmi za účelem zvýšení návštěvnosti webu vozp.cz. Prostředkem k naplnění cíle je analýza současného stavu podílu sociálních sítí na návštěvnosti webových stránek. V teoretické části bude představena problematika online marketingu s důrazem na sociální sítě. V praktické části budou analyzována empirická data vozp.cz z nástroje Google …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose recommendations for improving the work with social networks in order to increase the traffic to vozp.cz. The means to achieve this goal is the analysis of the current state of the share of social networks in the website traffic. In the theoretical part the issues of online marketing with emphasis on social networks will be presented. In the practical part, empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/e8gt6/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Reader: Ing. Dáša Purgerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÝ, Michael. \textit{Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/najv5z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Digital Business / Digitální Business
Theses on a related topic
-
Vliv mediální komunikace a sezónních faktorů na návštěvnost poboček firmy a na návštěvnost webu firmy
Vojtěch Solnický -
Rozpoznání robotické návštěvnosti na webu a určení socio-demografických parametrů lidských uživatelů
David Končák -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý