Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Markéta Mašatová
Markéta Mašatová
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand on consumer buying behavior
Anotace:
Daná problematika je řešena ve vazbě na specifický druh značek, privátní značky.Tato práce má stanovený cíl zhodnotit postavení privátních značek maloobchodníchřetězců v České republice a provést výzkum vnímání těchto značek spotřebiteli, za pomocidotazníkového šetření.V teoretické části práce je vysvětlena podstata marketingu, proces STP(segmentace, targeting, positioning), marketingový mix a jeho …víceAbstract:
The issue is solved in relation to a specific kind of brand, private label. This thesishas a stated goal to evaluate the status of private brands of retail chains in the CzechRepublic and carry out of research on consumer perceptions of the brand, with the help ofquestionnaires.The theoretical part explains the essence of marketing, process of STP(segmentation, targeting, positioning), marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Andrea Štěpánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva