Markéta Mašatová

Diplomová práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand on consumer buying behavior
Anotace:
Daná problematika je řešena ve vazbě na specifický druh značek, privátní značky.Tato práce má stanovený cíl zhodnotit postavení privátních značek maloobchodníchřetězců v České republice a provést výzkum vnímání těchto značek spotřebiteli, za pomocidotazníkového šetření.V teoretické části práce je vysvětlena podstata marketingu, proces STP(segmentace, targeting, positioning), marketingový mix a jeho …více
Abstract:
The issue is solved in relation to a specific kind of brand, private label. This thesishas a stated goal to evaluate the status of private brands of retail chains in the CzechRepublic and carry out of research on consumer perceptions of the brand, with the help ofquestionnaires.The theoretical part explains the essence of marketing, process of STP(segmentation, targeting, positioning), marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses namd38 namd38/3
30. 11. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 11. 2015
Mach, J.
30. 11. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.