Návrh na uvedení nového produktu potravinářskou firmou – Lukáš Přebinda
Lukáš Přebinda
Bachelor's thesis
Návrh na uvedení nového produktu potravinářskou firmou
A Design for the Introduction of a New Product by Food Company
Abstract:
Tato práce řeší problematiku uvádění výrobku na trh. Za pomocí senzorické analýzy jsou zkoumány senzorické vlastnosti Tapiokového dezertu s příchutí broskve a maracuji od firmy Kalma, který ohodnotilo 65 respondentů. Provedeným výzkumem jsme zjistili míru znalosti tapiokových produktů a kritéria, podle kterých spotřebitelé nakupují tento druh výrobků. Na základě zjištěných údajů bylo možné doplnit …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of introduction of a new product. Using sensory analysis the sensory properties of the peach and maracuja flavor of the Tapioca dessert are investigated, which was rated by 65 respondents. Through the research we have found the degree of knowledge of tapioca products and the criteria according to which consumers buy this kind of products. Based of the founded data it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/128042
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2018
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Šárka Velčovská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Ondřej Brož -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová