Návrh na uvedení nového produktu potravinářskou firmou – Lukáš Přebinda
Lukáš Přebinda
Bakalářská práce
Návrh na uvedení nového produktu potravinářskou firmou
A Design for the Introduction of a New Product by Food Company
Anotace:
Tato práce řeší problematiku uvádění výrobku na trh. Za pomocí senzorické analýzy jsou zkoumány senzorické vlastnosti Tapiokového dezertu s příchutí broskve a maracuji od firmy Kalma, který ohodnotilo 65 respondentů. Provedeným výzkumem jsme zjistili míru znalosti tapiokových produktů a kritéria, podle kterých spotřebitelé nakupují tento druh výrobků. Na základě zjištěných údajů bylo možné doplnit …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of introduction of a new product. Using sensory analysis the sensory properties of the peach and maracuja flavor of the Tapioca dessert are investigated, which was rated by 65 respondents. Through the research we have found the degree of knowledge of tapioca products and the criteria according to which consumers buy this kind of products. Based of the founded data it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Ondřej Brož -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová