Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD – Bc. Romana SKÁLOVÁ
Bc. Romana SKÁLOVÁ
Diplomová práce
Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD
The connectedness between school and home environment in the educational process in children with ADHD
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice předškolních dětí se syndromem ADHD a spoluprací mezi rodinou dítěte, a školou kam dítě dochází. Teoretická část obsahuje terminologické vymezení, etiologii, výskyt, symptomy, diagnostiku a terapii syndromu ADHD. Praktická část obsahuje metodologická východiska šetření, tedy cíle, metody, postup při sběru dat a charakteristiku výzkumného vzorku. Dále jsou zde …víceAbstract:
This thesis is dealing about preschool children with syndrome ADHD and cooperation between family and school of the child. The teoretical part is refering to the terminology, etiology, symptoms, occurrence, diagnostics and therapy of ADHD. The practical part contains with the methodological basis, that's the objectives, methods, procedures for data collection, and characteristics of the research sample …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKÁLOVÁ, Romana. \textit{Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/napjni/.
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Romana. Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom ADHD u žáků středních škol
Martina Peterková -
Informovanost učitelů MŠ o syndromu ADHD
Lucie Čechalová -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Význam režimových opatření u dětí s ADHD
Zdeňka Škodová -
Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD ve Středočeském kraji
Petra Veselá -
Syndrom ADHD a ADD u dětí předškolního věku
Michaela Drahoňovská -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva