Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD – Bc. Romana SKÁLOVÁ
Bc. Romana SKÁLOVÁ
Master's thesis
Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD
The connectedness between school and home environment in the educational process in children with ADHD
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice předškolních dětí se syndromem ADHD a spoluprací mezi rodinou dítěte, a školou kam dítě dochází. Teoretická část obsahuje terminologické vymezení, etiologii, výskyt, symptomy, diagnostiku a terapii syndromu ADHD. Praktická část obsahuje metodologická východiska šetření, tedy cíle, metody, postup při sběru dat a charakteristiku výzkumného vzorku. Dále jsou zde …moreAbstract:
This thesis is dealing about preschool children with syndrome ADHD and cooperation between family and school of the child. The teoretical part is refering to the terminology, etiology, symptoms, occurrence, diagnostics and therapy of ADHD. The practical part contains with the methodological basis, that's the objectives, methods, procedures for data collection, and characteristics of the research sample …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÁLOVÁ, Romana. \textit{Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/napjni/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKÁLOVÁ, Romana. Propojenost školního a domácího prostředí při výchovně-vzdělávacím procesu u předškolních dětí se syndromem ADHD. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pre-School Education
Theses on a related topic
-
Syndrom ADHD u žáků středních škol
Martina Peterková -
Informovanost učitelů MŠ o syndromu ADHD
Lucie Čechalová -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová -
Význam režimových opatření u dětí s ADHD
Zdeňka Škodová -
Informovanost učitelů základních škol o syndromu ADHD ve Středočeském kraji
Petra Veselá -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights