Jiří Markvart
Bakalářská práce
Význam a vznik loga
Significance and Design of The Logo
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována logu coby důležitému prvku v prezentaci společnosti, organizace, produktu, ale v některých případech i společenských a kulturních akcí, osob a dalších. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje samotný význam loga a popisuje jeho roli při vizuální prezentaci. Jsou rozebírány odlišnosti log podle jejich určení a provedení. Pozornost je věnována jak …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the logo as an important element in the presentation of the company, organization, product, and, in some cases, also social and cultural events or people. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains the importance of the logo itself and describes its role in visual presentation. The differences between logos are discussed according to logos …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32502
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Jana Bedřichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32502
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl