Bc. Barbora Kubešová

Bakalářská práce

Marketizace a medializace malých sportů

Marketing and medializing minor sports
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma Marketizace a medializace tzv. malých sportů má za cíl navrhnout způsoby zlepšení marketingu a zvýšit medializaci Mistrovství České republiky ve slowpitchi. V úvodní, teoretické části, je popsán sport, jeho sociální dimenze, sportovní marketing, sponzoring a způsoby medializace sportu. V praktické části jsou v úvodu popsány vybrané výzkumné metody. V další části je …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis, Marketing and Medializing Minor Sports, is to suggest ways to improve marketing and increase the media interest of the Slowpitch Czech Championship. The first theoretical part of this thesis describes sport, its social dimension, sports marketing, sponsorship and ways of media coverage of sport. The practical part describes selected research methods. The next part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Ing. Martin Švehla

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma