Bc. Pavel Vlášek

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu

Utilization marketing mix to forming image of the business entity
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je inovace komunikačního modelu společnosti zabývající se výkupem a prodejem automobilů. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje, které s danou problematikou souvisí. Aplikační část práce je zaměřena na charakteristiku společnosti, na postup řešení krizových situací se zákazníkem a jejich předcházení. Přínosem práce je sestavení inovovaného komunikačního …více
Abstract:
The main objective of this work is communication model innovation company engaged in the purchase and sale of cars. The theoretical part presents the literary sources that relate to this topic. The application part is focused on the characteristics of the company, to the procedure crisis situations with customers and their prevention. The benefit of this work is assembled an innovative communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace