Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pracovníků SŠ – Bc. Petr Vágner, DiS.
Bc. Petr Vágner, DiS.
Master's thesis
Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pracovníků SŠ
Integration students with autism to regular secondary school in the perception of teachers high school
Abstract:
Diplomová práce nese název „Integrace studenta s PAS na běžné střední škole v percepci pedagogických pracovníků střední školy“ a zabývá se tím, jakým způsobem vnímali a prožívali pedagogičtí pracovníci běžných středních škol integraci studenta s dg. PAS na běžné střední škole. Cílem teoretické části práce je uvést čtenáře do problematiky v teoretické rovině. Předkládá poznatky z oblasti poruch autistického …moreAbstract:
This master thesis is entitled "Integration of students with ASP (autism spectrum disorders) in a usual secondary school in perception of pedagogical employees from the secondary school" and focuses on the way, how pedagogical employees of secondary schools perceive and experience the integration of pupils with ASP diagnosis on a usual secondary school. The aim of the first part is to introduce the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/chqai/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2017
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová