Partnerství rodiny a školy při vedení dítěte s ADHD – Ludmila KUCHAŘOVÁ
Ludmila KUCHAŘOVÁ
Bakalářská práce
Partnerství rodiny a školy při vedení dítěte s ADHD
School and family partnership at leading the child with ADHD
Anotace:
Ve své bakalářské práci, kterou jsem nazvala ?Partnerství rodiny a školy při vedení dítěte s ADHD?, jsem se zaměřila na kvalitu spolupráce mezi rodiči a pedagogy pečující o děti postižené touto poruchou. V prvním kapitole teoretické části se zaměřuji na obecné poznatky této poruchy a také možnosti léčby. Další dvě kapitoly jsem věnovala výchovným zásadám v rodině a ve škole, možnostem poradenství rodinám …víceAbstract:
In my bachelors thesis, which I named ?Partnership between family and school with the Guidance of the child with ADHD ? I focused on the quality of cooperation between parents and teachers who take care of a child with ADHD. In the first charter of the theoretical part I concentrated to general knowledge of this disorder and to possibilities of the treatment. Next two chapters I dedicated to educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2012
Zveřejnit od: 14. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHAŘOVÁ, Ludmila. Partnerství rodiny a školy při vedení dítěte s ADHD. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková