Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín – Bc. Jiří CIEMALA
Bc. Jiří CIEMALA
Diplomová práce
Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín
The project of customer relationship management of PMS Prerov, a.s. in cask segment in Zlín region
Anotace:
Obsahem diplomové práce je řízení vztahů s odběrateli sudového piva společnosti PMS v okrese Zlín. Cílem projektu je optimalizovat současný stav CRM pomocí návrhu infor-mačního ERP systému s modulem CRM, segmentace zákazníků a diferencovaného přístu-pu k jednotlivým skupinám. Diplomová práce je vedena ve třech částech ? teoretické, ana-lytické a projektové. V teoretické části jsou na základě dostupné …víceAbstract:
The content of diploma thesis is customer relationship management of PMS in cask seg-ment in Zlin region. The aim of this project is to optimize current situation of CRM using proposal of ERP system with CRM module, customer segmentation and different approach to individual groups. The diploma thesis is consist of three parts ? theoretical, analytic and project. The theoretical part defines idea of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21060
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIEMALA, Jiří. \textit{Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/nbl5wc/.
Jak správně citovat práci
CIEMALA, Jiří. Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová