Srovnání PPC systémů z hlediska možností řízení marketingové kampaně – Lenka Hesová
Lenka Hesová
Master's thesis
Srovnání PPC systémů z hlediska možností řízení marketingové kampaně
Comparison of PPC Systems for Marketing Campaign Management Options
Abstract:
Práce se zabývá srovnáním různých PPC systémů z hlediska jejich možností pro vedení a nastavení kampaně. Soustředí se na porovnání systému Google Adwords s dalšími lokálními systémy (Seznam Sklik, Direct.Yandex, Baidu PPC, Bing AdCenter atp.). Cílem práce je porovnat vybrané nástroje těchto systémů a stanovit doporučení pro firmu, jak v těchto systémech řídit PPC kampaň.Abstract:
This thesis deals with a comparison with different PPC systems and their possibilities for leading and setting the campaign. My thesis focuses on the comparison with Google Adwords and other local systems (Seznam Sklik, Direct.Yandex, Baidu PPC, Bing AdCenter, etc.). The aim of my thesis is to compare the selected tools of these systems and determine a recommendation for the company how to lead their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62905
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová