Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School – Bc. Monika Zieglerová
Bc. Monika Zieglerová
Master's thesis
Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School
Bilingual Children in EFL Classes at Elementary School
Anotácia:
Práce pojednává o jevu zvaný bilingvismus dětí, zvláště pak o vzdělávání těchto dětí a skládá se ze dvou částí. Teoretická část se zabývá bilingvismem, bilingvní výchovou a bilingvním vzděláváním. Výzkumná část se zabývá případovými studiemi bilingvních dětí, navštěvujících vyučovací hodiny anglického jazyka a je založena na analýze rozhovorů s těmito dětmi, jejich rodiči a učiteli anglického jazyka …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the phenomenon of bilingual children and their education. The thesis consists of two parts. The theoretical part focuses on bilingualism, bilingual upbringing and bilingual education. The empirical part deals with case studies of bilingual children attending compulsory EFL classes and it is based on an analysis of interviews with bilingual children, their parents and their …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fe6kx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová