Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka – Bc. Andrea NAVRÁTILOVÁ
Bc. Andrea NAVRÁTILOVÁ
Master's thesis
Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka
Politeness and the role of appropriate role models in the EFL classroom
Abstract:
This thesis discusses the role of the teacher and his/her influence on politeness, appropriate manners and behaviour of pupils in EFL classrooms at primary schools. The theoretical part aims to clarify the role of the teacher in shaping appropriate behaviours with the aspect of politeness. The following part discusses the most influential politeness theories, together with communicative language teaching …moreAbstract:
Tato diplomová práce pojednává o roli učitele a jeho vlivu na zdvořilost, vhodné vyjadřování a chování žáků při výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Cílem teoretické části je objasnit roli učitele při utváření vhodných způsobů chování se zřetelem na zdvořilost v hodinách anglického jazyka. Teoretická část dále pojednává o nejvlivnějších teoriích jazykové zdvořilosti, společně s …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTILOVÁ, Andrea. \textit{Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/nbys49/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAVRÁTILOVÁ, Andrea. Úloha učitele při utváření vhodných způsobů chování se zaměřením na zdvořilost v hodinách anglického jazyka. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Srovnání metod hodnocení žáků v plavecké výuce v Anglii a v České republice
Monika Hajdová -
Učení v pohybu v 1. ročníku základní školy
Adéla Moučková -
Hra jako metoda výuky v hodinách českého jazyka na ZŠ v souladu s RVP ZV
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Sametová revoluce v Havířově a výuka této problematiky v hodinách občanské výchovy
Nikola SASINOVÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Výuka řečové dovednosti mluvení v hodinách angličtiny v mateřských školách
Emily Linhová -
Projekt integrované tematické výuky v hodinách dějepisu na ZŠ: Archeologie vrcholného středověku na Žďársku
Michal Bednář
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights