Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu – Ing. Martin Boháč
Ing. Martin Boháč
Bachelor's thesis
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu
Basic Concepts of Marketing, its Tasks, Types of Marketing
Abstract:
Anotace: Jméno a příjmení autora: Martin Boháč Instituce: Bankovní institut vysoká škola Praha Název díla: Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu Bakalářská práce Vedoucí práce: Ing. Hana Železná Počet stran: 60 Počet titulů bibliografie: 11 Klíčová slova: Marketingový mix Produkt Cena Distribuce PropagaceAbstract:
Annotation: Author`s name: Martin Boháč Institution: Banking Institute College of Banking Prague Title of a work: Basic concepts of marketing, it`s tasks, types of marketing Thesis Supervisor: Ing. Hana Železná Pages count: 60 Bibliography count: 11 Key words: Marketing mix Product Price Place Promotion
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/itkwp/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Hana Železná
- Reader: Ing. Tomáš Marek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOHÁČ, Martin. \textit{Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ncgz56/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Business Plan for SuperMop Market Place
Volkan Öztürk -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Veronika Polláková -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman -
Cena díla a platební podmínka v režimu FIDIC
Michal Kámen -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová