Význam sponzoringu v alpských disciplínách – Sára Kotabová
Sára Kotabová
Bakalářská práce
Význam sponzoringu v alpských disciplínách
The importance of sponsorship in alpine disciplines
Anotace:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na definici marketingu a marketingové komunikace. Následně se věnuje sponzoringu, konkrétně sponzoringu ve sportu. V praktické části je zkoumaná firma Don Quiet, která je sponzorskou firmou alpského lyžování v České republice. Pro výzkum byly využity analýzy: SWOT, PEST a Porterova analýza. Cílem práce bylo na základě výsledků navrhnout doporučení …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to define marketing and its communication in the theoretical part. Consequently, more attention is paid to sponsorship, more specifically in sports. In the practical part of the thesis, the company Don Quiet, which is closely related to alpine skiing, is exanimated. Analysis used for research are: SWOT, PEST and Porters‘. The goal is to make the flow of sponsorship money more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/areal/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Sponzoring jako součást integrované marketingové komunikace firmy
Petra ŠAFRÁNKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Karolina Koutná -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech. Sponzoring SCOTT bike teams jako efektivní podpora IMK spoečnosti SCOTT
Věra Procházková