Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO – Bc. Aleš Borovka
Bc. Aleš Borovka
Bakalářská práce
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Successfull verbal and nonverbal communication with key clients of GEFCO company
Anotace:
Tato práce pojednává o komunikaci mezi dvěma osobami, v tomto případě mezi prodejcem služby a klíčovým zákazníkem. Práce je rozdělená do dvou částí na teoretickou a aplikační. Teoretická část popisuje základní pojmy, co je komunikační proces, včetně jeho obecného modelu. Dále pak zahrnuje komunikaci a její formy, kam patří verbální a neverbální komunikace. V této části jsou popsané všechny formy komunikace …víceAbstract:
This dissertation is concerning the communication between two persons. In this case it is the communication between the seller and key a customer. Dissertation is divided into two parts: a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the basic concepts of what is a communication process, including the general model. Furthermore, it also includes the communication itself and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/alqx7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Neverbální komunikace v hotelnictví
Jiří Mlýnek -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA