Bc. Karolína Lapáčková

Diplomová práce

Focus Group v marketingovém výzkumu

Focus Group in Marketing Research
Anotace:
Předkládaná diplomová práce na téma „Focus Group v marketingovém výzkumu“ poskytuje ucelený přehled o kvalitativních metodách sběru dat využívaných v marketingovém výzkumu, především s důrazem na metodu Focus Group. V teoretické části bude stručně popsána historie vzniku této metody a její výhody a nevýhody. Nejpodstatnější část je tvořena metodologií celého procesu, a to plánováním, náborem výzkumné …více
Abstract:
The presented thesis on the topic "Focus Group in Marketing Research" provides a comprehensive overview of qualitative data collection methods used in marketing research, especially with an emphasis on the Focus Group method. In the theoretical part, the history of this method and its advantages and disadvantages will be briefly described. The most essential part is made up of the methodology of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní