Focus Group v marketingovém výzkumu – Bc. Karolína Lapáčková
Bc. Karolína Lapáčková
Diplomová práce
Focus Group v marketingovém výzkumu
Focus Group in Marketing Research
Anotace:
Předkládaná diplomová práce na téma „Focus Group v marketingovém výzkumu“ poskytuje ucelený přehled o kvalitativních metodách sběru dat využívaných v marketingovém výzkumu, především s důrazem na metodu Focus Group. V teoretické části bude stručně popsána historie vzniku této metody a její výhody a nevýhody. Nejpodstatnější část je tvořena metodologií celého procesu, a to plánováním, náborem výzkumné …víceAbstract:
The presented thesis on the topic "Focus Group in Marketing Research" provides a comprehensive overview of qualitative data collection methods used in marketing research, especially with an emphasis on the Focus Group method. In the theoretical part, the history of this method and its advantages and disadvantages will be briefly described. The most essential part is made up of the methodology of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zpfa3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Kvalitativní výzkum sociálních komunit vinařů ve vinařské oblasti Morava
Barbora Dvorníková -
"Vzdělání mění osud." Kvalitativní výzkum na téma socializace čínského studenta
Kateřina Stluková -
Kvalitativní výzkum přístupu k plně autonomním osobním vozidlům mezi maturanty
Filip Havlík