Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi – Stanislav Regusevich
Stanislav Regusevich
Bakalářská práce
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Стратегии маркетинговых коммуникаций в практике современных организаций
Anotace:
Moskva Metropolitan Governance University byla založena v roce 1994 a je jedním z předních univerzit v Moskvě.Předmětem mé bakalářské práce je vývoj nástrojů protvorba marketingových komunikačních strategií v moderních organizacích. Nahlavním cílem je rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketing, komunikace, strategie provádění změn v konceptu integrované komunikace.Práce vyhodnocuje marketingové strategie …víceAbstract:
Moscow Metropolitan Governance University was founded in 1994 and it is one of the leading universities in Moscow.The subject of my bachelor's work is the development of tools for theformation of marketing communications strategies in modern organizations. Themain goal is to develop ways to improve marketing communications strategies by making changes to the concept of integrated communications.The …víceAbstract:
Moskovskyi gorodskoi universitet upravlenya Pravitelstva Moskvy byl osnovan v 1994 godu I yavlaetsa odnim is vedushikh universitetov Moskvy.Predmetom moey bakalavrskoi raboty yavlyaetsa razvitie instrumentov formirovanya strategy marketingovykh kommunikatciy v sovremennykh organizatcyakh. Glavnaya tsel-razrabotka putey usovershenstvovanya strategiy marketingovikh kommunikatciy s pomoshiy vnesenia izmeneniy …víceKlíčová slova
Moskva Metropolitan Governance University MMGU Moskva Správy Univerzity vyšší odborné vzdělání značka strategie marketingové komunikace SWOT analýza
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Yevgeniya Klimkovich
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika predprijatija i menedžment
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Project management of marketing communications events with the use of econometric and decision-making techniques
Kristýna Kučírková -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková