Anhelina Luniova

Master's thesis

Branding – Its History and New Challenges

Branding – Its History and New Challenges
Anotácia:
Diplomová práce se skládá z teoretické a analytické částí. V první části práce obsachuje teoretický úvod do problematiky brandingu. Její hlavní náplň tvoří popis brandingu v oblasti módy a jeho zvláštní rysy. V teoretické části dále jsou popsaná témata, jako je kyberkriminalita, generace Z, umělá inteligence, digitální vlivy, digitální oblečení atd. V praktické části diplomová práce zkoumá, zdá zákaznici …viac
Abstract:
My thesis consists of several parts. In the first part, I briefly described a history of brandings and fashion branding, understood and explained main differences and moved to the challenges that fashion brands face. In my theoretical part, I explained topics like cybercrime, generation Z, Artificial Intelligence, digital influencers, digital clothing, etc. I examined what being sustainable means for …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2022
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní