Anhelina Luniova
Master's thesis
Branding – Its History and New Challenges
Branding – Its History and New Challenges
Abstract:
Diplomová práce se skládá z teoretické a analytické částí. V první části práce obsachuje teoretický úvod do problematiky brandingu. Její hlavní náplň tvoří popis brandingu v oblasti módy a jeho zvláštní rysy. V teoretické části dále jsou popsaná témata, jako je kyberkriminalita, generace Z, umělá inteligence, digitální vlivy, digitální oblečení atd. V praktické části diplomová práce zkoumá, zdá zákaznici …moreAbstract:
My thesis consists of several parts. In the first part, I briefly described a history of brandings and fashion branding, understood and explained main differences and moved to the challenges that fashion brands face. In my theoretical part, I explained topics like cybercrime, generation Z, Artificial Intelligence, digital influencers, digital clothing, etc. I examined what being sustainable means for …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dvrnr/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2022
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal