Možnosti bezbariérového divadla – Bc. Jolana Chalupová
Bc. Jolana Chalupová
Diplomová práce
Možnosti bezbariérového divadla
Possibilities of Barrier-free Theatre
Anotace:
Ve své diplomové práci „Vizualita jako prostředek integrace“ zkoumám komunikační metody založené na vizualitě obrazu. Za tímto účelem jsem vytvořila krátké nonverbální představení. Hledala jsem odlišnosti či podobnosti v porozumění a prožitku mezi slyšícím a neslyšícím publikem.Abstract:
In this diploma thesis “Visuality As a Mean of Integration” I research communication methods based on visuality. For this purpouse I developted a special short performance. I looked for differences and similarities in understanding and experience between hearing a hearing impaired audience.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/tms9r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Veronika Broulíková
- Oponent: prof. Mgr. Zoja Mikotová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/tms9r/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Výchovná dramatika Neslyšících
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální prvky zaměřené na prezentaci osob v médiích a jejich vnímání mladistvými
Barbora Pavlíková -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
The Recontextualization of Visual Elements in Dance Narrative
Ji Eun Lee -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ -
Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu
Zita Vránová -
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Petr Bartoš -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová