Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique – Sylva KŘENKOVÁ
Sylva KŘENKOVÁ
Bachelor's thesis
Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique
Marketing and financing of the figure skating competitions
Abstract:
Figure skating is a sport where artistic expression plays a big role, which makes it attractive especially to female fans. But the organisers are facing a problem of weak attendences, resulting in a difficulty of financing over the last few years. The preparation of the sport event necessitates a precisely-worked marketing strategy which includes indentifying sponsors, increasing contact with the media …moreAbstract:
Krasobruslení je umělecký sport, velice zajímavý především pro dámské publikum. V posledních letech ale organizátoři stále častěji čelí problému nízké návštěvnosti a s tím spojenými potížemi s financováním soutěže. Příprava sportovní akce vyžaduje pečlivé vypracování marketingové strategie, jejíž součástí je i hledání sponzorů, navazování kontaktů s médii nebo stanovování cen. Volba správných forem …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2012
Accessible from:: 15. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Koníčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘENKOVÁ, Sylva. \textit{Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ndpr0g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘENKOVÁ, Sylva. Le Marketing et le Financement des Compétitions de Patinage Artistique. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Sport a masová média
Petr Janáček -
Vrcholový sport a autenticita: sportovní hvězdy mimo zájem médií
Arnošt Svoboda -
Sport a politika v době blokového uspořádání světa
David NEBOR
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights