A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny – Michaela Surovcová
Michaela Surovcová
Bachelor's thesis
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Abstract:
This bachelor thesis is concerned with marketing communication which is important thing for companies to consider in order to reach public awareness which is essential if the company wants to be prosperous. Thesis is divided into two parts: theoretical and analytical. Theoretical part focuses on marketing and marketing communication theoretically and afterwards in analytical part is introduced handmade …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji propagace firem, což je důležité k tomu, aby se firma dostala do povědomí zákazníků. V teoretické části se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci obecně a následně v praktické části zkoumá nástroje propagace ruční papírny Velké Losiny. Cílem této práce je zjistit jaké metody komunikace se zákazníky ruční papírna používá a popřípadě navrhnout zlepšení
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2015
Accessible from:: 21. 8. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Surovcová, Michaela. A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova