Názory laické veřejnosti na inkluzivní vzdělávání – Mgr. Eva Doležalová
Mgr. Eva Doležalová
Diplomová práce
Názory laické veřejnosti na inkluzivní vzdělávání
The views of the general public on inclusive education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu názorů laické veřejnosti na inkluzivní vzdělávání. Celá diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol, tři kapitoly teoretické a jedna praktická. Každou kapitolu tvoří čtyři podkapitoly. První kapitola se zabývá terminologickým vymezením, popisuje vývoj přístupů k osobám s postižením, charakterizuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho rodinu. Druhá …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of the general public views on inclusive education. The whole thesis is divided into four chapters, three chapters of the theoretical and one practical. Each chapter consists of four chapters. The first chapter introduces the terminology of, describes the development of approaches to persons with disabilities, characterized by a pupil with special educational …víceKlíčová slova
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami segregace integrace inkluze inkluzivní vzdělávání legislativa raná péče předškolní vzdělávání základní vzdělávání střední vzdělávání The pupil with special educational needs segregation integration inclusion inclusive education legislation early intervention nursery education primary education secondary education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zt5ls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ