Lucie Hokrová

Bakalářská práce

Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace

Analysis of selected advertising campaign in the category of socio-environmental communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of advertising campaign in the category of socio-ecological communication. Advertising is a phenomenon of these days. It is part of everybody's everyday life. It is all around us. This thesis informs readers about the terms of marketing communications, business communications, and forms of commercial communications of which advertising is just one form. In this work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21043