Bc. Filip Azer

Bakalářská práce

Analýza využití značky

Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze využití značky. Cílem je zjistit, jakou pozici má značka na trhu a jak je vnímána širokou veřejností. Základem praktické části je analýza postoje vybraného segmentu spotřebitelů, vyhotovená prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledek ukazuje, jaké mají spotřebitelé povědomí o značce, jak jsou spokojeni a jakou důvěru k ní mají. Autor dochází k závěru, že …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the analysis of brand use. The aim is to find out what position the brand has on the market and how it is perceived by the general public. The basis of the practical part is an analysis of the attitude of a selected segment of consumers, made through a questionnaire survey. The result shows how consumers are aware of the brand, how satisfied they are, and how confident …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích