Bc. Filip Azer
Bakalářská práce
Analýza využití značky
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze využití značky. Cílem je zjistit, jakou pozici má značka na trhu a jak je vnímána širokou veřejností. Základem praktické části je analýza postoje vybraného segmentu spotřebitelů, vyhotovená prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledek ukazuje, jaké mají spotřebitelé povědomí o značce, jak jsou spokojeni a jakou důvěru k ní mají. Autor dochází k závěru, že …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the analysis of brand use. The aim is to find out what position the brand has on the market and how it is perceived by the general public. The basis of the practical part is an analysis of the attitude of a selected segment of consumers, made through a questionnaire survey. The result shows how consumers are aware of the brand, how satisfied they are, and how confident …víceKlíčová slova
Značka budování značky řízení značky identita značky image značky hodnota značky povědomí o značce komunikační nástroje korporátní značka dotazník respondent ŠKODA AUTO a. s. Brand brand building brand management brand identity brand image brand value brand awareness communication tools corporate brand questionnaire a. s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hm2a7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
Adéla Malinovská -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová