Etická výchova pro žáky gastronomických oborů – Petr KOROUS
Petr KOROUS
Bachelor's thesis
Etická výchova pro žáky gastronomických oborů
Etic education for students of gastronomic branches
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována etické výchově studentů gastronomických oborů, problematice přizpůsobivosti mládeže, znalosti společenských mravů. Cílem je najít vhodné metody tak, aby bylo možno studenty vychovávat v dobré odborníky a občany. Práce je rozdělena do dvou celků. První část pojednává o etice. Jsou zde vysvětleny základní pojmy z filozofického a psychologického hlediska. Následuje pohled …viacAbstract:
My Bachelor Project deals with ethical education of students in gastronomy, with questions of student´s adaptability and knowledge of social phenomenon. The aim of this project is to find the suitable method of education for students to be good Professional and also good Citizen. The project is dividend into two parts. The first part is about the ethics. The basic terms from the philosophical and psychological …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zverejniť od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: PaedDr. Hana Vaňková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOROUS, Petr. Etická výchova pro žáky gastronomických oborů. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Lucie Železná -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Integrovaný tematický celek na téma Společenský tanec pro 3. ročník základní školy
Tereza Pečinková -
Motivace vybraných podniků ke společensky odpovědnému chování
Pavla Sedláková -
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
Lucia Holbíková -
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
Martina Tychtlová -
Taktické scénáře prodejní komunikace v podmínkách areálu mezinárodních letišť
Lucie Piedová