Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko) – Bc. Tereza Kubinová
Bc. Tereza Kubinová
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)
The influence of marketing communication to a lifestyle diferenciation of current czech society (the case of the region Hlučínsko)
Anotace:
Cílem této diplomové práce na téma Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti ( případ regionu Hlučínsko ) je zkoumat postoje těchto obyvatel k reklamě v souvislosti se sociální diferenciací a typů životního stylu. První část této práce se věnuje vymezení základních pojmů této problematiky. Poté na tomto základě jsou shrnuty důležité poznatky uvedené v dostupné …víceAbstract:
The aim of this diploma work created on the theme The influence of marketing communication on the lifestyle differentiation of a current Czech society (the case of Hlučínsko region) is to investigate the attitudes of these people for the advertisement in connection with the social differentiation and types of lifestyles. The first part of this work is engaged in delimitation of the basic concepts of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wbqxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBINOVÁ, Tereza. \textit{Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nekl8r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Služby akademické knihovny pro Ph.D. studující: Výzkumná sonda v Ústřední knihovně Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Kateřina Čížková -
Sňatek optikou kohabitantů (výzkumná sonda)
Marta Uhlířová -
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
Petra Hliněnská -
Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda
Michaela HOUSKOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr