Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko) – Bc. Tereza Kubinová
Bc. Tereza Kubinová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)
The influence of marketing communication to a lifestyle diferenciation of current czech society (the case of the region Hlučínsko)
Abstract:
Cílem této diplomové práce na téma Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti ( případ regionu Hlučínsko ) je zkoumat postoje těchto obyvatel k reklamě v souvislosti se sociální diferenciací a typů životního stylu. První část této práce se věnuje vymezení základních pojmů této problematiky. Poté na tomto základě jsou shrnuty důležité poznatky uvedené v dostupné …moreAbstract:
The aim of this diploma work created on the theme The influence of marketing communication on the lifestyle differentiation of a current Czech society (the case of Hlučínsko region) is to investigate the attitudes of these people for the advertisement in connection with the social differentiation and types of lifestyles. The first part of this work is engaged in delimitation of the basic concepts of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wbqxl/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBINOVÁ, Tereza. \textit{Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nekl8r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Služby akademické knihovny pro Ph.D. studující: Výzkumná sonda v Ústřední knihovně Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Kateřina Čížková -
Sňatek optikou kohabitantů (výzkumná sonda)
Marta Uhlířová -
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
Petra Hliněnská -
Efektivita badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání ve výuce žáků 3. ročníku ZŠ: empirická sonda
Michaela HOUSKOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr