Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi – Bc. Zuzana Lauermannová
Bc. Zuzana Lauermannová
Bakalářská práce
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Proposal for innovative practices in managing customer relationships
Abstract:
The thesis focuses on the Proposal for innovative practices in customer relationship management "is an analysis of customer relationship management and satisfaction in relation to the proposed innovation. In the first, theoretical part, is defined by the customer, innovation and customer-oriented management strategy for the management to increase efficiency and competitiveness of the company. The practical …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi“ je analýza riadenia vzťahov so zákazníkmi a ich spokojnosť vo vzťahu k navrhovaným inováciám. V prvej, teoretickej časti, je definovaný zákazník, inovácie a zákaznícky orientovaná stratégia manažmentu riadenia s cieľom rastu výkonnosti a konkurencieschopnosti spoločnosti. V praktickej časti sú analyzované a popísané …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kj0uz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
- Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti
Marianna Morvaiová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom vo finančnej spoločnosti
Miloš Gramblička -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) vo finančnej inštitúcií
Štefan Giertl -
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová