Bc. Zuzana Lauermannová

Bakalářská práce

Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi

Proposal for innovative practices in managing customer relationships
Abstract:
The thesis focuses on the Proposal for innovative practices in customer relationship management "is an analysis of customer relationship management and satisfaction in relation to the proposed innovation. In the first, theoretical part, is defined by the customer, innovation and customer-oriented management strategy for the management to increase efficiency and competitiveness of the company. The practical …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi“ je analýza riadenia vzťahov so zákazníkmi a ich spokojnosť vo vzťahu k navrhovaným inováciám. V prvej, teoretickej časti, je definovaný zákazník, inovácie a zákaznícky orientovaná stratégia manažmentu riadenia s cieľom rastu výkonnosti a konkurencieschopnosti spoločnosti. V praktickej časti sú analyzované a popísané …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management