Objem a intenzita pohybové aktivity žáků ve vztahu k testové baterii MOBAK 3 – Mgr. Tereza Sedláková
Mgr. Tereza Sedláková
Master's thesis
Objem a intenzita pohybové aktivity žáků ve vztahu k testové baterii MOBAK 3
The volume and intensity of physical activity of students in relation to the test battery MOBAK 3
Abstract:
Tato diplomová práce je založená na porovnání výsledků získaných měřením testovou baterií MOBAK 3 s objemem a intenzitou pohybové aktivity žáků mladšího školního věku. Základními metodami této výzkumné práce byl dotazník, testová baterie MOBAK 3 a popis výsledků pomocí popisné (deskriptivní) statistiky. Základní myšlenkou bylo potvrdit či vyvrátit myšlenku, že žáci s větším objemem a intenzitou pohybové …moreAbstract:
This thesis is based on comparation of results obtained from the measurement by test battery MOBAK 3 with volume and intensity of physical activity of primary school aged children. The basics methods of this thesis were questionnaire, test battery MOBAK 3 and description of the results using descriptive statistics. Main idea was to confirm or to disprove the idea that children with higher volume and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/i6v4b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Vrbas, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Outdoorové pohybové aktivity pro mladší školní věk v rámci skautského tábora
Kateřina DOLEJŠOVÁ