Kateryna Stryzhevska

Bachelor's thesis

Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z

Influencer marketing on social network Instagram focused on generation Z
Abstract:
Se zvýšením počtu influencerů na sociální síti Instagram a posílením jejich vlivu na sledující vzrostla významnost použití influencer marketingu jako nového nástroje marketingové komunikace, a to zejména při cílení na generaci Z. Vzhledem k nedávnému vzniku influencer marketingu a neustálým změnám v této oblasti existuje málo odborných publikací a výzkumů na toto téma. Cílem této bakalářské práce bylo …more
Abstract:
With the increasing number of influencers on Instagram social network and the strengthening of their influence on their followers, the importance of using influencer marketing as a new tool of marketing communication has increased, especially in targeting a Generation Z. Due to recent developments in influencer marketing and permanent changes there are few professional publications and researches on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2020
  • Supervisor: Michaela Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81730