Kateřina Vášková

Diplomová práce

Marketingová komunikace při zavedení nového titulu na knižní trh

Marketing communication and publication of the new book on the book market
Anotace:
Cílem diplomové práce je monitoring propagačních aktivit nakladatelství Maxdorf, které byly provedeny v souvislosti s uvedením knihy Slovník nespisovné češtiny na knižní trh. Práce se dále zabývá distribucí titulu do partnerské sítě knihkupectví na území České republiky a také činnostmi pro podporu prodeje. Výsledky propagace budou srovnány s náklady, které byly na propagaci vynaloženy a také s tržbami …více
Abstract:
The objective of the Diploma thesis is monitoring of promotional activities of the publishing house Maxdorf, made in context of publication of the book "Slovník nespisovné češtiny". The work focuses on distribution of the book to the partner net of bookstores in the Czech Republic and on activities supporting of the sell. The results of promotion will be compared with costs spent on the promotion and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13112