Mgr. Dita MIKYSKOVÁ

Bachelor's thesis

Tvorba koncepce CRM a její implementace

Creating of the CRM conception and it's implementation
Abstract:
Hlavním smyslem CRM není jen zjistit přání a potřeby zákazníka a tuto službu nebo zboží mu poskytnout, ale především mu dodat mu takové zboží a služby, na nichž poskytovatel vydělává, a které zvyšují akcionářskou hodnotu firmy. CRM systém je pomůckou, která umožňuje efektivní komunikaci se zákazníky. Sbírá veš-kerá zákaznická data, která následně zpracovává a analyzuje. Úspěch zavedení CRM sys-tému …more
Abstract:
The main purpose of CRM is not to find out, what customer wants and needs, and to de-liver this service or goods. In the first place CRM should help increase shareholder value of companies by delivering only those services and goods and only to those customers that are profitable for the company. CRM system is only a tool enabling effective communica-tion with the customers, gathering information about …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4848

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007
  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIKYSKOVÁ, Dita. Tvorba koncepce CRM a její implementace. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.