Bc. Tereza VIČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s. r. o.

Measurement of customer´s satisfaction in company Datec Retail Solutions p. l. c.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je specifikovat způsoby měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions, s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje informace týkající se problematiky spokojenosti zákazníků a její způsoby měření. Praktická část obsahuje charakteristiku firmy Datec Retail Solutions s. r. o., analýzu současného měření …více
Abstract:
The goal of this bachelor`s work is to specify the ways of measuring customers{\crq} satisfaction in the company Datec Retail Solutions s.r.o. This work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the bachelor`s work contains information concerning customers` satisfaction and the ways of its measuring. The practical part contains characteristics of the company Datec …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7432

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
  • Vedoucí: Ing. Monika Semančíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VIČÍKOVÁ, Tereza. Měření spokojenosti zákazníků ve firmě Datec Retail Solutions s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing